4 Mart 2010 Perşembe

Alex'ten Dauma gönderme!

Fenerbahçe'nin "Sözleşmen bitince hoca ol" teklifi yaptığı Alex'ten çarpıcı açıklamalar geldi, yıldız oyuncu Christoph Daum'a da göndermeler yaptı.


"Lille'e karşı ilk maçta çok kötü oynadık. Rövanşta ise sadece savunma yaptık."
"Eksiğimiz futbol oynayamamak. Süper Lig'de potansiyelimizin çok altındayız."
"Takım koşuyor. Ancak düzensiz koşuyor. Bu da rakibin işini kolaylaştırıyor."
"Tekrar iyi sonuçlar alabilmemiz için yapmamız gereken; çalışmak, çalışmak, çalışmak..."

Kaptan Alex adeta bir hoca gibi konuştu. Geçtiğimiz günlerde yıldız oyuncu "Fenerbahçe yönetimi, sözleşmem bittikten sonra takımın başına hoca olmamı istiyor" açıklamasını yapmış, bu açıklama spor kamuoyunda adeta bir bomba gibi patlamıştı.

Nitekim Alex, kendi internet sitesinden yaptığı açıklamayla da bir hocaymış gibi sarı-lacivertli takımdaki kanayan yaralara parmak bastı ve şu çarpıcı açıklamaları yaptı:

DAUM'A GÖNDERME

"10 Ocak'tan bu yana Avrupa Ligi'nde, Türkiye Kupası'nda ve Süper Lig'de olmak üzere çok yoğun bir maç trafiğinin içine girdik. Bu dönem bizi oldukça zorladı. Şimdi bunun bedelini ödüyoruz. Avrupa Lig'nde Lille karşısında Fransa'da çok kötü oynayarak 2-1 yenildik. Evimizde ise yaptığımız tek şey savunma oldu. Türkiye Kupası'nda da evimizde 3-0 gibi gayet iyi bir skor almamıza rağmen neredeyse elenmenin eşiğine geldik. Süper Lig'de ise potansiyelimizin oldukça altındayız. 21 karşılaşmada 13 puan kaybederek Bursaspor ve Galatasaray'a avantaj verdik."

"KALİTEMİZİ GÖSTEREMİYORUZ"

"Birçok kişi bizim isteksiz bir şekilde, savaşmadan oynadığımızı söylüyor. Ben bu görüşe kesin olarak karşı çıkıyorum. Bizim eksiğimiz bana göre futbol oynayamamak. En büyük problemi topu ayağımızda tuttuğumuzda yaşıyoruz. Kalitemizi gösteremiyor, çok fazla kaçırıyor, kontrataklara izin veriyor ve böylece de karşılaşmaları kaybediyoruz. Takımımız koşuyor koşmuyor değil ama düzensiz olarak. Bu da rakiplerimizin işini kolaylaştırıyor. Ancak bizim tekrar iyi sonuçlar almaya başlamamız için çalışmaya devam etmemiz gerekiyor. Çalışmak, çalışmak ve çalışmak... Sorunun tek çözümü bu."

"PİŞMANLIK DUYUYORUM"

"Kesinlikle kırmızı kartlık bir hareket yapma niyetinde değildim. Bu benim Süper Lig'deki 6. sezonum ve ilk defa kırmızı kart görüyorum. Hakem hakkında konuşmayı sevmem ama o pozisyonda havadaki topa müdahale etmek istediğimi söyleyebilirim. Bu müdahalemde rakibim toptan önce geldi. Ama yaptığım hareket kırmızı kartlık bir teşebbüs değildi. Ancak şimdi takımdan ayrı kalacağım için bir pişmanlık yaşıyorum."

KAYNAK: HT Spor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder